Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Spím s dudlíkem

Pár dní před svými třicátými narozeninami jsem se stala mámou. Na přírůstek do rodiny jsem se moc těšila, i když jsem tušila, že to znamená život vzhůru nohama ze dne na den.

Nečekala jsem ale, že to bude tak moc vzhůru nohama. Že můj dosavadní život bude sedět v koutku a strouhat mi mrkvičku - "Tady, máš, cos chtěla!"

Vstoupím do koupelny a překračuji hromadu špinavých svršků. Koš na prádlo se toulá kdesi v kuchyni u pračky. Opírám se lokty o vanu a napouštím vodu do dětské vaničky. Padla na mě únava a tak na chvíli sklopím hlavu a najednou vidím, jak na mě z tý haldy špinavýho prádla kouká gumovej krokodýl. Zavřu oči. Otevřu. Pořád tam je. Valí na mě ty svoje namalovaný kukadla a lebedí si tam pod manželovo propoceným trikem. 

 

Vykoupeme drobečka a začínáme uzavírat sázky. Za jak dlouho usne? 
Když konečně nastane chvíle, kdy i já zalézám do peřin, dětský svět opět na chvíli ožívá v atmosféře potemnělého pokoje, kde tiše oddechuje malý človíček, kterého si rozhodně nepřeji probudit. Moje postel se v mžiku promění v klobouk kouzelníka Pokustóna. Když s maximální dávkou citu a občasným jemným zacinknutím odstraním všechna chrastítka, kterým do té doby hrozilo zalehnutí, moje nohy pod peřinou narazí na kostičku. Pak na druhou. Nebo na plyšáka. 
Někdy se ráno probudím a zjistím, že jsem celou noc spala s dudlíkem. Ano, je mi třicet a spím s dudlíkem. V posteli, pod polštářem. 

Ráno si jdu s chutí sníst tu nastrouhanou mrkvičku. Tady mám, co jsem chtěla. Je moc dobrá, je totiž zalitá pořádnou dávkou lásky a štěstí. 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Lucie Pražáková | sobota 28.9.2019 20:59 | karma článku: 16,55 | přečteno: 497x
  • Další články autora

Lucie Pražáková

Nebylo by to tak lepší?

Bylo vedro. Přelom července a srpna. Ještě zbývají tři týdny do termínu, ale posledních několik dní už jí vážně táhlo břicho k zemi, bolel celý člověk a věčné poponášení čerstvě chodícího batolete tomu moc nepřidávalo.

16.9.2020 v 17:16 | Karma: 13,13 | Přečteno: 345x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Kolik toho vlastně víš?

Na polovinu června bylo teplo tak akorát, předpověď počasí se tvářila docela slibně. Naplánovala si proto s kolegy víkendový výlet do hor.

10.10.2018 v 21:05 | Karma: 11,76 | Přečteno: 379x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Tanec s hrnky

Pracovní den jako každý jiný. Než usednu ke stolu, zvažuji, zda si dnes dám na rozjezd kávu nebo čaj. Vyhraje káva, tak beru hrnek a jdu navštívit do kuchyňky ten přístroj, co umí proměnit zrnka a vodu v lahodný nápoj hořké chuti.

15.3.2018 v 16:31 | Karma: 11,64 | Přečteno: 326x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Z pera kočky Elektry: Někdo si snad myslí, že jsem koza

...tak tu náušnici nakonec našla. Vzpomínáte si, jak jsem vám posledně vyprávěla o tom, jak se moje dvounožka rozhodla přestěhovat a já jí za všechny ty zabavené tašky a další prima věci zašantročila jeden malý šperk?

15.8.2017 v 8:29 | Karma: 18,48 | Přečteno: 450x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Z pera kočky Elektry: Stěhování

Aneb čas krabic, tašek a šustivých obalů. Snad všichni dvounožci tvrdí, že stěhování je hrůza a raději by třikrát vyhořeli, než se jednou stěhovali.

28.7.2017 v 15:57 | Karma: 20,16 | Přečteno: 406x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Skončí Veselý v Radě ČT za urážky Vášáryové? Ani nevím, kdo to je, říká herečka

21. května 2024  13:39,  aktualizováno  14:46

Slovy člena Rady České televize Lubomíra Xavera Veselého vůči bývalé velvyslankyni v Rakousku,...

Flandry jsou opět naše, hlásají separatisté. S africkou modelkou na plakátech

21. května 2024  14:35

Krajně pravicová strana Vlámský zájem dlouhodobě usiluje o odtržení severní části Belgie. V kampani...

Prodavač si ve stánku zapojil svůj terminál, řeznictví okradl o sedm milionů

21. května 2024  14:29

Mezi milionáře se svojí zlodějskou pílí vypracoval muž z Tachova, který podle policie...

Novorozená štěňata kdosi hodil do kontejneru, ujala se jich adoptivní matka

21. května 2024  14:27

Šest asi dvoudenních štěňat někdo vyhodil do kontejneru na okraji Zbraslavic na Kutnohorsku. Z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 549x
Miluji kočky, přírodu a přemítání o všedních i nevšedních maličkostech.