Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Říkají, že vyfotit mne, je prý úkol hodný mistra.

Že prý neposedím. To přece není pravda, každou chvíli si někam sednu a pozoruji okolí. Ale asi bych se vám měla nejprve představit. Jmenuji se Elektra, doma na mě volají Eli, Elinko nebo taky Elektřino, pokud zrovna dělám nějaké lumpárny. Ti méně všímaví by řekli, že jsem obyčejná zrzavo-bílá kočka. Ti pozornější, kteří už měli tu čest se se mnou setkat, si možná všimli, že jsem tříbarevná, jenom těch pár černých chlupů ve svém kožíšku velmi dobře schovávám.

Je mi něco mezi čtyřmi a pěti lety, přesně si to nepamatuji. Kotětství jsem neměla zrovna růžové a raději na něj ani moc nevzpomínám. Až před dvěma lety jsem se dostala k jedné moc hodné paní, říkejme jí třeba Kamila, která mi slíbila, že mi najde domov, kde mě budou mít rádi. Moc jsem jejím slovům zpočátku nevěřila, ale paní Kamila svého slibu dostála a jednoho dne, bylo zrovna jaro a venku všechno kvetlo, přijela jiná paní, mladší než Kamila, a že by se se mnou ráda seznámila. Líbila se mi a tak jsem se rozhodla, že se k ní budu chovat hezky a nechám se vzít do náruče. Tenkrát bylo poměrně snadné mě něčím vylekat a to jsem potom najednou nebyla schopná kontrolovat své zoubky a drápky (občas mě to popadne ještě teď, ale už jsem se prý dost polepšila). Ta mladá paní, tedy vlastně slečna, jak jsem se později dozvěděla, na mě byla ale tak hodná, že mé zoubky ani drápky nic takového nenapadlo. Padly jsme si do oka a než jsem se nadála, čekalo mě stěhování do Prahy.

Už je to rok a tři čtvrtě. Bydlím ve velkém bytě, žijí tu se mnou dva dvounožci a třetí mě pravidelně navštěvuje. Jsem tak ráda, že je mám, že bez nich neudělám téměř ani krok. Často se jim otírám o nohy, a když si sednou, je to ještě lepší, mohu jim vyskočit na klín. To se ale ne vždy setká s úspěchem, například absolutně nechápu, proč tam nesmím, když sedí u stolu a jí. Tak to si vždycky alespoň sednu vedle na židli a kontroluji, jestli kolem sebe moc nedrobí.

Moc často se to nestává, ale když mě náhodou mazlivá nálada na chvíli přejde, někam si zalezu. Nejvíc ze všech skrýší miluji krabice! V každé místnosti mám jednu, a jakmile se objeví nějaká nová, všeho nechám a musím ji prozkoumat. A čím menší, tím lepší.

Něco jiného to ale je, když jsem doma sama. To většinou spím a nejraději na místech, kde by mi dvounožci hubovali, najít mě tam. Mimochodem, to taky nechápu, když oni mohou spát v měkkém, proč bych si na hromádku něčeho měkkého nemohla vlézt já? A nejlépe tmavého, abych se tam pěkně vyjímala.

Zrovna slyším rachotit klíč v zámku, tak budu muset běžet, aby mi snad má dvounohá Lucie nepřišla na to, že jí lezu na blog, ani jsem se jí totiž nezeptala, jestli smím. A také podívat se, co je nového na chodbě, samozřejmě. Mějte se tu hezky, mňau.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Lucie Pražáková | středa 8.10.2014 21:29 | karma článku: 18,87 | přečteno: 864x
  • Další články autora

Lucie Pražáková

Nebylo by to tak lepší?

Bylo vedro. Přelom července a srpna. Ještě zbývají tři týdny do termínu, ale posledních několik dní už jí vážně táhlo břicho k zemi, bolel celý člověk a věčné poponášení čerstvě chodícího batolete tomu moc nepřidávalo.

16.9.2020 v 17:16 | Karma: 13,13 | Přečteno: 345x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Spím s dudlíkem

Pár dní před svými třicátými narozeninami jsem se stala mámou. Na přírůstek do rodiny jsem se moc těšila, i když jsem tušila, že to znamená život vzhůru nohama ze dne na den.

28.9.2019 v 20:59 | Karma: 16,55 | Přečteno: 497x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Kolik toho vlastně víš?

Na polovinu června bylo teplo tak akorát, předpověď počasí se tvářila docela slibně. Naplánovala si proto s kolegy víkendový výlet do hor.

10.10.2018 v 21:05 | Karma: 11,76 | Přečteno: 379x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Tanec s hrnky

Pracovní den jako každý jiný. Než usednu ke stolu, zvažuji, zda si dnes dám na rozjezd kávu nebo čaj. Vyhraje káva, tak beru hrnek a jdu navštívit do kuchyňky ten přístroj, co umí proměnit zrnka a vodu v lahodný nápoj hořké chuti.

15.3.2018 v 16:31 | Karma: 11,64 | Přečteno: 326x | Diskuse| Ostatní

Lucie Pražáková

Z pera kočky Elektry: Někdo si snad myslí, že jsem koza

...tak tu náušnici nakonec našla. Vzpomínáte si, jak jsem vám posledně vyprávěla o tom, jak se moje dvounožka rozhodla přestěhovat a já jí za všechny ty zabavené tašky a další prima věci zašantročila jeden malý šperk?

15.8.2017 v 8:29 | Karma: 18,48 | Přečteno: 450x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Skončí Veselý v Radě ČT za urážky Vášáryové? Ani nevím, kdo to je, říká herečka

21. května 2024  13:39,  aktualizováno  14:46

Slovy člena Rady České televize Lubomíra Xavera Veselého vůči bývalé velvyslankyni v Rakousku,...

Flandry jsou opět naše, hlásají separatisté. S africkou modelkou na plakátech

21. května 2024  14:35

Krajně pravicová strana Vlámský zájem dlouhodobě usiluje o odtržení severní části Belgie. V kampani...

Prodavač si ve stánku zapojil svůj terminál, řeznictví okradl o sedm milionů

21. května 2024  14:29

Mezi milionáře se svojí zlodějskou pílí vypracoval muž z Tachova, který podle policie...

Novorozená štěňata kdosi hodil do kontejneru, ujala se jich adoptivní matka

21. května 2024  14:27

Šest asi dvoudenních štěňat někdo vyhodil do kontejneru na okraji Zbraslavic na Kutnohorsku. Z...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 549x
Miluji kočky, přírodu a přemítání o všedních i nevšedních maličkostech.